perjantai 12. elokuuta 2016

Hieman minusta

Blogin alkuvaiheessa on aika kertoa hieman siitä, kuka täällä ruudun toisella puolen kirjoittelee. Uusille lukijoille ja tuttavuuksille uutta tietoa, vanhoille kertausta. :)

Kyseessä on siis 23-vuotias nuori nainen, joka tykkää keskutella ja analysoida asioita (etenkin itseään), nauttia luonnosta, juoda teetä, pelata lentopalloa, katsella merta (järvi ja jokikin käy), soittaa pianoa ja kuunnella musiikkia, kävellä kaupungilla, seurata urheilua, nauttia elämästä. Kukista, auringosta, kesäsateesta, pimeistä illoista, väreistä. Siinä muutama mainitakseni. Mukavuudenhaluisena ihmisenä haluan arkeni olevan sellaista, jossa todella viihdyn. Se on hyvin yksinkertaista, mutta sopii minulle.


Kesän olin taas vanhoissa hommissani kiinteistösihteerinä. Aikaisemmin tein niitä töitä melkein neljän vuoden ajan. Vuosi sitten, suoritettuani lukion töiden ohessa, muutin Oulusta Kuopioon opiskelemaan ammattikorkeakouluun liiketaloutta. Sinne palaan taas, kunhan teen ensin tämän reissun. Tutkintoa minulla ei vielä entuudestaan ole, sillä mahdollisuus olla työelämässä vei voiton opiskelusta muutamaksi vuodeksi.

Olen kotoisin pienen pienestä kunnasta Pohjois-Pohjanmaalta. Siellä vierähti lapsuus ja nuoruus, huolettomat vuoteni. Täysi-ikäisen paperit saatuani muutin Ouluun töiden perässä ja siellä vietin yli neljä vuotta - kaupungissa, jonne minun ei koskaan pitänyt muuttaa. Never say never. Vuosi sitten minulla oli pakottava tarve lähteä sieltä, mutta keväällä kesätöihin palatessani kaupunki olikin muuttunut oikeen viihtyisäksi ja kotoisaksi. Missä lienee syy? ;) Täytyy välillä lähteä kauas, jotta näkee lähelle, vai miten se meneekään...


Vaikka pidänkin tavallisesta arjesta ja rutiineista, olen hieman rauhaton sielu. Menojalka vipattaa milloin minnekin suuntaan, ja suunnitelmia on enemmän kuin elämässä on aikaa toteuttaa. Monet unelmat ovat kuitenkin huomattavasti lähempänä, kunhan englannin tasoni nousee. Sekin itsessään on jo yksi isoista unelmistani -osata englanti.

Tässäpä pieni pintaraapaisu minusta ja elämästäni. Seuraavassa postauksessa päästäänkin minun ensimmäisten päivien ja ensitunnelmien kimppuun täällä Beaconsfieldissä.


- Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti